czwartek, 8 marca 2012

15.

Zastanowiły mnie wczoraj światła.
Mdłe światło w wieczornym autobusie.
Sztuczno-zielonkawe światło bilbordów bez treści.
Migoczące żółte światło wypalonej latarni osiedlowej.
Złote światło piecyka.

Gdyby każde z nich zgasło?
Gdyby wszystkie zgasły.
Gdyby zgasło słońce.

Chciałabym wtedy mieć kogoś przy sobie.


Moja wiara, moja wina   
Twojej ręki dotyku      
kraina                  


Moja kara, moja mara    
Naszych oczu zmęczonych 
poczwara                


Oszustwo            

Zenitowe. Zepsute.

1 komentarz:


  1. "Moja wiara, moja wina
    Twojej ręki dotyku
    kraina


    Moja kara, moja mara
    Naszych oczu zmęczonych
    poczwara


    Oszustwo"

    To jest piękne! I to powinny zostać wyeksponowane w osobnym poście!

    ~~mrcrowley

    OdpowiedzUsuń